השוואת מחירי הסעות
השוואת מחירי הסעות חוסכים בגדול עם טופ הסעות!

הסעת עובדים בדרום

רגע לפני שמבררים לגבי מחיר הסעת עובדים בדרום, האם ביצעתם סקר שוק אשר באמת יבטיח את מציאת חברת ההסעות הנכונה? באתר טופ הסעות מקבלים 3 הצעות מחירים מאת חברות הסעה מומלצות בדרום, בודקים מחירון הסעות ועוד.

במה מחיר הסעת עובדים בדרום תלוי?

ישנם כמה גורמים שונים אשר קובעים את מחיר הסעת העובדים, כמו למשל משך הנסיעה והמרחק, האם הסעה מבוצעת בתוך העיר ובפקקים או מחוצה לה, האם יש צורך בשירות חד פעמי או שנתי ועוד.


בסופו של דבר, כל חברת הסעות מתמחרת אחרת את השירותים שהיא מספקת, וזו הסיבה לכך שרוב האנשים בוחרים לעשות סקר שוק לפני הזמנת שירות, במיוחד אם הוא שנתי. לכן, אתר טופ הסעות מזמין אתכם לערוך השוואת מחירים בין חברות הסעת עובדים מומלצות בדרום. עם 3 הצעות אשר מקבלים תוך דקות בודדות, סקר שוק הולך ונהפך קל ומדויק יותר.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6052800

מספר דוגמאות למחירי הסעת עובדים בדרום

על מנת לנסות לקצר עבורכם סקר שוק בתחום הסעות עובדים בדרום, ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות עבור מי שמעוניינים לברר לגבי מחיר הסעת עובדים בדרום:

  • מיניבוס עובדים: השכרת מיניבוס עבור הסעת 10 עובדים צפויה לעלות כ-150 – 250 ₪ בממוצע.

    • הערה: הסעה יומית בהתחייבות חודשית לכיוון אחד.
       

  • מיניבוס עובדים: הסעת 20 עובדים צפויה לעלות כ-200 – 320 ₪ בממוצע.

    • הערה: מחיר עבור הלוך-חזור בהתחייבות חודשית.
       

  • אוטובוס עובדים: השכרת אוטובוס עבור 55 עובדים צפויה לעלות בין כ-350 – 500 ₪ בממוצע.

    • הערה: מחיר לכיוון אחד בהתחייבות לפעילות חודשית.
       

מחיר ממוצע להסעת עובדים בדרום במיניבוס (10 עובדים)

מחיר ממוצע להסעת עובדים בדרום במיניבוס (10 עובדים) : 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

למי מתאימים שירותי הסעת עובדים לעבודה בדרום?

הסעות למקומות עבודה בדרום יכולות להתאים עבור עסקים כמעט מכל הסוגים, בין אם הם קטנים או גדולים יותר וכן כוללים צוותי עובדים גדולים, כמו למשל:

  • עסקים בפריפריה: אם העסק נמצא בבאר שבע והעובדים ברובם ממוקמים סביבה, השירות בד"כ יהיה נדרש.
     

  • שעות עבודה לא שגרתיות: אם שעות העבודה בעסק הן לא קונבנציונליות, כמו למשל במפעלים שונים בדרום, שירות ההסעות למפעלים יהיה הכרחי.
     

  • עסקים ללא צי לוגיסטי: אם העסק אינו כולל צי לוגיסטי של רכבי עובדים, השירות יכול להוות עזר חשוב.
     

  • רווחת העובדים: ישנם עסקים רבים אשר שמים דגש ופוקוס ענקיים על רווחת העובדים, כאשר אילו יכולים להזמין שירותי הסעות ברום הכוללים איסוף ופיזור לפי צרכים שונים.

בכל מקרה בו נדרשת לכם עזרה נוספת, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין חברות הסעה מומלצות בדרום, ליצור איתן קשר, ולקבל את המידע הנדרש באופן ישיר מהן. כמו כן, תמיד תוכלו לקבל סיוע נוסף מאת שירות הלקוחות הטלפוני כאן באתר טופ הסעות.

הסעת עובדים בדרום

כיצד לבחור חברת הסעות עובדים בדרום?

זו לא חוכמה גדולה לבחור חברת הסעות עובדים בדרום במחיר הכי זול שיש, היות כי ישנן חברות רבות ושונות בשוק. כל אחת מאותן חברות הסעה בדרום מומלצות עבור סוגי הסעות שונות, משתמשות בכלי תחבורה שונים אשר מתוחזקים אחרת, מכשירה נהגים בצורות שונות וכו'.


לכן, ההמלצה הכי טובה היא לעשות סקר שוק אשר כולל גם בדיקת ביקורות של לקוחות אחרים. אם אפשרי, אפילו השכילו לבקש רשימת לקוחות ממליצים מאת החברה. זכרו, סטנדרט העבודה של חברה X עשוי להיות מאוד שונה מאשר סטנדרט השירות והעבודה של חברה Y.